Dersom du ikke er 100 prosent fornøyd med ditt kjøp eller din levering, er dette stedet for deg. Her kan du få behandlet bytte, åpent kjøp eller reklamasjoner
Se gjerne i menyen til venstre om du er usikker på din henvendelse.
Reklamasjon – om et produkt/ en del er savnet, skadet eller ved garanti
Angrerett/ Åpent kjøp – Om du vil angre ditt kjøp
Bytte – Om du vil bytte et produkt
Fortell oss heller for mye enn for lite. Gjelder henvendelsen feks en skadet vare, behøver vi bilder av skaden. Du vil få mer informasjon på e-post når du registrerer din henvendelse. Vi kontakter deg på telefon eller e-post om vi behøver mer informasjon.
Registrer- eller søk din henvendelse
KONTAKT OSS
Telefon: 38 18 18 18
E-post: info@grontfokus.no
Reklamasjon: support@grontfokus.no
Spørsmål om sporing: sporing@grontfokus.no
Besøksadresse:
Mjåvannsvegen 54
4628 Kristiansand
Organisasjonsnummer:
976 461 428